2009. március 20., péntek

Visszautasíthatatlan ajánlatok




Röviden a sztori: 

Valamikor januárban  40 km/órás megengedett sebességnél 48 km/órával haladtam. Kaptam egy szép levelet a rendőrségtől, melyben adatszolgáltatásra köteleztek. Megtettem. Múlt héten újabb levél érkezett, melyben közölték: 10000 forintos bírságot szabtak ki a „gyorshajtásomért”, de enyhítő körülményként értékelték, hogy az elmúlt két évben nem indult ellenem hasonló eljárás. (Megjegyzem életemben nem indult még ellenem semmi!) De a jófejségnek itt még nincs vége. Választhatok:

1. Kifizetem egy összegben a büntetést,

2. Kifizetem részletekben, 2200 forintos eljárási illeték befizetése mellett,

3. Elvállalok 2 nap közmunkát (értsd: árvácskákat ültethetek valamelyik körforgalomban),

4. Önként és dalolva 10 napra bevonulok a fogdára.

Egyedül sajnos nem megy a választás. Segítsetek!

9 megjegyzés:

Karesz írta...

Én az árvácskákat választanám az olyan cuki. :)

Melus írta...

Köszi Karesz! Amikor kicsi voltam apa mindig azt mondta, ha nem tanulok rendesen, árvácskákat fogok ültetni a parkban. Pedig tanultam...

Tunya írta...

Szerintem välaszd a räcsokat! A helyedben önkent välasztanäm a szegedi Csillagot, az olyan egzotikusan hangzik :D:D:D:D:D:D:D
Hungarian Prison Break! Starring: Melus, a Peti meg lehetne a Scofield :D:D:D:D

nik írta...

én is az árvácskákat választanám. Nem kérdés:-)Friss levegő, napsütés, virágok meg minden...
Jó kis riportot lehetne írni belőle :-)))

Névtelen írta...

Vagy Peti bevonulhatna Veled, ha ketten töltitek, hátha feleződik. :S

Tibi

Karesz írta...

Az árvácska anyagilag is jövedelmezőbb.
2 nap közmunka = 16 óra meló
A jelenlegi minimálbér 411.-Ft/óra vagyis 6.576.Ft a 2 nap és nem 10.000.-
(így nyersz 3.424.- Forintot)
Ha szabadságot veszel ki erre az időre, az még plusz pénz.
(2X a napi távolléti díjad).

Melus írta...

Köszi mindenkinek az ötletet. De még mindig fej-fej mellett halad az árvácsakültetés a sittel. :D

Mujzi írta...

Drága Melus!

Mi is a virág ültetésre szavazunk, úgyis tavaszodik...bár néha esik egy kis HÓ!!!!!

Egyébként itt nálunk Győrben lehet tanulni a retardáltak és magatartászavarosok iskolájában (nem kimondottan árvácska ültetést) "Park-gondozást" szakmunkás képzésben. Ha gonolod szólok az érdekedben az Eötvös Iskolában :-)

Marcsi és Mujzi

gégé írta...

akkor megjöttem, én például fellebeznék, hogy szar a traffipaxuk, és szabálytalanul parkoltak, és egy szabálytalankodó nem videózhat egy másik szabálytalankodót, majd feljelenteném őket és elmennék a gyurcsányhoz meg az orbánhoz, hogy mondják meg kinek van igaza, majd ezek után meggyónnék a helyedben, és kapsz 1 miatyánkot büntetésként, az meg nem kerül pénzbe... :)

Megjegyzés küldése